Cases

WK Handboogschieten 2019

In de zomer van 2019 vinden in Den Bosch de wereldkampioenschappen handboogschieten plaats. Een internationaal sportevenement dat georganiseerd wordt door The Organizing Connection (Team TOC). De organisatie benadert STER voor de ontwikkeling van een logo, de huisstijl en de doorvertaling naar middelen. Van start met de huisstijl Bij een groots internationaal sportevenement hoort een grootse visuele identiteit.…

Bekijk case
Waterschapsverkiezingen 2023

“Wij zoeken een tijdelijke collega die de campagne voor de waterschapsverkiezingen verzorgt én meer (jonge) inwoners naar de stembus trekt.” Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden zoekt iemand die overloopt van creatieve ideeën en het aandurft om het roer om te gooien. Laat dat maar aan STER over. Klantreis in beeld Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden (HDSR) is een waterschap…

Bekijk case
De Onora campagne

Onora is in 2016 genomineerd voor de Green Challenge Award en vroeg STER om in de verkiezingsperiode te zorgen voor extra exposure. Met een beperkt budget én binnen twee weken. Onora maakt biologisch afbreekbare uitvaartkisten.  Aanpak STER startte met een brainstorm met vertegenwoordiging van Onora. Doel was om snel ideeën te genereren. Op basis van de uitkomsten van deze brainstorm, ontwikkelden wij een…

Bekijk case
Enpuls enusual event 2017, 2018 & 2019

Enpuls, een onderdeel van netbeheerder Enexis, vroeg STER om een event te organiseren dat een boost moest geven aan de energietransitie. Door collega’s, relaties en samenwerkingspartners van het gebaande pad af te leiden en routinematig denken en werken te doorbreken. Hoe wij ervoor hebben gezorgd dat de juiste energie vrijkwam? Door een jaarlijks event te organiseren dat anders…

Bekijk case
Jubileumprogramma 30 jarig bestaan

In 2022 bestond het Vicki Brownhuis 30 jaar. Reden genoeg voor een feestje! Dat vond het centrum voor leven met en na kanker zelf ook. Daarom pakte ze groots uit met een jubileumprogramma vol activiteiten. STER mocht hierbij ook aan de slag. En dat ging verder dan alleen de kaarsjes uitblazen… Aanpak Het Vicki Brownhuis wil dat iedereen in…

Bekijk case
Social Media The Rent Company

Digitaal onderwijs voor iedereen toegankelijk en betaalbaar maken. Dat is de missie van The Rent Company. En zo’n mooie missie? Daar maken wij ons natuurlijk graag hard voor. Gewapend met onze communicatiekennis, inspiratie voor creatie en een flinke dosis enthousiasme trokken we ten strijde. Het doel: The Rent Company helpen bij het vergroten van haar online zichtbaarheid. Een…

Bekijk case
World Animal Protection

Vraag: Coördineer de marketing- en communicatiewerkzaamheden rondom een nieuwe campagne die aandacht vraagt voor het leed van olifanten in de toeristenindustrie. Aanpak STER was als campagnemanager verantwoordelijk voor de marketing- en communicatie van de campagne ‘’Stap van de olifant af’’. We waren direct aanspreekpunt voor het reclamebureau en het campagneteam van World Animal Protection. Verder…

Bekijk case
Fusiecommunicatie GGZ zorginstelling

Beginnen doen we bij het begin. Wat gaat er veranderen en voor wie? Wat blijft hetzelfde en wat heeft de organisatie al meegemaakt. We brachten het allemaal in kaart. Door met management en teamleiders te praten en de inzichten te vertalen naar goede, eerlijke communicatie. Dit alles met een tweeledig doel, namelijk vanuit een strategische…

Bekijk case
Rainbow Collective Festival

Op 26, 27 en 28 mei 2023 vond in Nijmegen voor de eerste keer het Rainbow Collective Festival plaats. Met een kleurrijk programma voor jong en oud vroeg het festival aandacht voor de LHBTIQA+ emancipatie in Nederland. Initiatiefnemer Stichting Rainbow Collective vroeg STER als communicatiepartner voor het festival. Hoe goed, of hoe slecht gaat het eigenlijk? Dus hoe goed, of hoe slecht gaat het…

Bekijk case
Positionering van een natuurgebied

Een natuurgebied zonder duidelijk, herkenbaar gezicht. Hoe kom je tot een gedragen positionering die de basis vormt voor onze (marketing)communicatie? Er is geen overeenstemming tussen de verschillende belanghebbende partijen over dat wat het gebied bijzonder maakt en hoe hierover te communiceren.  De Aanpak STER is begonnen met een verkennend onderzoek. Op basis van deskresearch en enkele interviews is een…

Bekijk case