Mediaplan post-hbo cursussen

Breng de post-hbo cursusgebieden Echografie, Leefstijlcoach en Logopedie onder de aandacht, zodat meer professionals zichzelf inschrijven. Door doelgroeponderzoek en deskresearch te doen en te bekijken hoe en waarmee de potentiële doelgroep het beste kan worden bereikt. De aanpak Hoe kunnen we nu beter ontdekken hoe en waarmee we de potentiële doelgroep het beste kunnen bereiken…

Campagne voor deeltijdopleidingen

Fontys Paramedische Hogeschool breidt haar opleidingsaanbod uit met drie nieuwe deeltijdopleidingen: Logopedie, Podotherapie en Orthopedische (schoen)technologie. Het Fontys instituut vroeg Ster om bij de professionele, al werkzame doelgroep, bekendheid te geven aan deze nieuwe opleidingen. Doel Het doel van deze campagne was duidelijk; professionals bereiken en ze informeren dat deeltijd studeren bij Fontys Paramedische Hogeschool…

Campagne voor de nieuwe opleiding Gezondheid

Fontys Paramedische Hogeschool breidt haar opleidingsaanbod uit met een volledig nieuwe voltijdopleiding: de opleiding Gezondheid. De hogeschool vroeg ons te helpen bij de accreditatie, beeldvorming van de opleiding en het vergroten van zichtbaarheid onder de doelgroep te vergroten. In zowel advies en creatie van ondersteunende communicatiemiddelen. Doel Enerzijds het ondersteunen van de opleiding, anderzijds ontzorgen…

Paramedische Hogeschool website

Help ons de website van Fontys Paramedische Hogeschool opnieuw in te richten en te actualiseren. Jenny vulde de opdracht op interimbasis in en was verantwoordelijk voor de projectcoördinatie én uitvoering. Bestaand materiaal analyseren We analyseerden bestaand materiaal. En voerden gesprekken met alle betrokkenen, zoals de corporate afdeling van Fontys, de lectoren en de marketing en…