Een vertrekkende collega en een tweede collega met zwangerschapsverlof resulteerde in de vraag om tijdelijke verSTERking voor het marketing- en communicatieteam van Rabobank Uden Veghel. De opdracht: breng structuur, rust en stabiliteit in dagelijkse communicatiewerkzaamheden. STER werkte aan de opdracht van oktober 2017 tot augustus 2018 en deed dit opnieuw in 2019 (september tot december).
Bij opdrachten als deze steken we direct de handen uit de mouwen, maken systemen snel eigen, ontmoeten zoveel mogelijk (relevante) mensen en leveren voor de organisatie op deze manier direct een waardevolle bijdrage. Met frisse ideeën en een scala aan ervaring en expertise brengen we nieuwe energie met ons mee. Noem ons liever geen externe partij, maar gewoon een tijdelijke collega.
“Tijdelijke verSTERking marketing- en communicatieteam”
We organiseerden waanzinnige events, pakten samen communicatieprojecten op en bedachten gave influencer campagnes zoals met Ronnie Flex.
Van het ledenmagazine Dichterbij, de maatschappelijke impact tot interne campagnes, we coördineerden en ontwikkelden het geheel tot in de puntjes. We werkten samen met lokale partners en verbonden de bank met het sport- en verenigingsleven. We bouwden aan een netwerk voor voedselverspillingsvraagstukken en gaven een boost aan respectpunten voor de jeugd. We stapten bij Rabobank Uden Veghel in een ambitieus team met bergen passie en energie! Dat de liefde wederzijds was, blijkt uit het feit dat we zijn teruggekeerd in 2019.