Online communicatie heeft het afgelopen decennium een ongekende spurt gemaakt. Iedereen blogt, vlogt, post en is (naar eigen zeggen) social media expert. We zijn allemaal op zoek naar interactie, betrokkenheid en zoveel mogelijk leads. We bouwen ontelbaar veel databases waarin we een stortvloed aan klantinformatie verzamelen. Zoveel mogelijk likes, zoveel mogelijk clicks: het is de online queeste naar de optimale conversie.

Bij Ster geloven we hier niet zo in. Waar we wel in geloven is het houden van goede gesprekken met bestaande én nieuwe klanten. Om er achter te komen welke dromen ze najagen, welke ambities ze willen realiseren en welke resultaten ze willen behalen. Vergeet optimale conversie. Ga voor optimale conversatie.

Zo gingen Muriël, Dionne en Steffie vanochtend het gesprek aan met Yvonne en Marjolein van Allur Videocommunicatie. In een positioneringsworkshop vroegen wij hen het hemd van het lijf met als doel een aanscherping van de huidige profilering aan te brengen. Na de geslaagde workshop van vanochtend is het nu tijd om een nieuw positioneringsstatement te schrijven en de vertaalslag te maken naar rake kernwaarden en een pakkende merkbelofte. Het DNA van Allur verder vorm te geven. Met goed verhaal kan Allur verder bouwen aan een heldere identiteit en consistente uitstraling en daarmee de markt van video en animatie nóg verder veroveren.

Meer weten over dit project? Bel met Steffie op 073-7200750.