Rabobank

STER heeft voor Rabobank Nederland verschillende opdrachten uitgevoerd. Met een focus op gedegen analyses, doelgerichte aanpakken en vernieuwende communicatiemiddelen heeft STER bijgedragen aan effectieve interne communicatie, het versterken van lokale betrokkenheid en het succesvol doorvoeren van veranderingen binnen de organisatie.
Operations Financieren

Help ons met de interne communicatie van Operations Financieren. Een afdeling binnen de Rabobank Groep met circa 2.000 medewerkers. De opdracht: zorg voor een gedragen plan dat de basis vormt voor de interne communicatie vanaf 2019. STER vulde de opdracht op interimbasis in (juli 2018 – december 2018). Aanpak Aan de hand van kwantitatief en…

Bekijk case
Biënnale Veghel

Het mede-organiseren van vier relatie-events voor Rabobank Uden Veghel, Rabobank Hart van de Meierij en Rabobank Oss- Bernheze tijdens de Biënnale Veghel. De Biënnale Veghel is een belevingsexpositie met bijzondere kunst van nationaal en internationaal gerenommeerde kunstenaars. Onze opdracht: het maken van de uitnodigingen en signing, regelen van entertainment en het afstemmen van de catering…

Bekijk case
Clubkas campagne grote finale avond

Voor het tweede jaar op rij organiseerde STER de Grote Finale Avond van de Rabobank Clubkas Campagne voor Rabobank Uden Veghel. “Help ons een knaller van een jubileum finale avond te organiseren” Vraag Help ons een knaller van een jubileum finale avond voor de Rabobank Clubkas Campagne te organiseren. Waar lokale verenigingen & stichtingen elkaar ontmoeten en…

Bekijk case
Tijdelijke verSTERking MCC team

Kan STER zorgen voor tijdelijke verSTERking van het Marketing, Communicatie en Coöperatie Team van Rabobank Altena-Bommelerwaard? Ja, dat kan zeker! STER vult de opdracht op interimbasis in van mei tot en met december 2019. “Kan STER zorgen voor tijdelijke verSTERking?” Aanpak STER ondersteunt Team MCC met dagelijkse werkzaamheden en met de organisatie van interne bijeenkomsten…

Bekijk case
Verandercommunicatie Rabobank

“Eén van onze centrale afdelingen gaat wijzigen. Zodat de klant beter kan worden bediend, kosten worden bespaard en de afdeling wendbaarder wordt met het oog op de toekomst. Werkzaamheden worden efficiënter gecluSTERd en het aantal locaties wordt teruggebracht van 8 naar 5. Kan STER ons helpen met de communicatie? Zodat collega’s waar afscheid van moet…

Bekijk case
Verandercommunicatie Know Your Customer

De missie van Rabobank is: Growing a better world together. Bij die missie hoort het beschermen van klanten, leden en de maatschappij tegen financiële criminaliteit en fraude. De afdeling Know Your Customer (KYC) binnen Rabobank doet hiervoor klantonderzoek, zodat iedereen op een veilige manier bankzaken kan regelen. Door haar processen zo efficiënt en effectief mogelijk in…

Bekijk case